torsdag 23 december 2010

Allt för att göra det svårt

Åh herregud vilken dag! Så mycket saker har hänt, allt för att göra det jobbigare för oss att fixa julen. Det är för mycket att rabbla upp allt, men kan dra några stycken.

- Jag ska skriva ut ett beställningsorder från Nelly.com och skrivaren slutar funka, vi tar upp skrivaren från undervåningen och också den slutar funka.
- När mamma ska hjälpa mig att fixa problemet glömmer hon bort knäcken på spisen.. som självklart kokar över. Hela huset luktar skit och det är tjock dimma på hela övervåningen. Nära till att det började brinna.
- Pappa åker runt i den fullproppade staden för att leta julgransfot, vi har ingen hemma... trodde vi.. efter flera timmar kommer han tillbaka och samtidigt som han går innanför dörren hittar jag vår julgransfot.
- Pappa bär in julgranen genom dörren och med det lyckas han självklart krascha en stor blomvas vi har i hallen, detta måste tas rätt på.
- Jag ska bära ut den lilla plastgranen på undervåningen, råkar stöta till vårt stora skåp på vägen och en dekoration som är fastsvärvat i skåpet ska självklart lossna och nu måste vi slipa ner för att kunna få tillbaka den, när jag väl fått fram "plastgranen" inser jag att jag tagit fram en helt annan kartong och måste göra om alltihop.

Mer saker har hänt, men jag orkar inte ens tänka på det just nu, och med tanke på hur mycket vi har kvar att göra lär jag inte sova mycket i natt.
PussOchHej
Jag just nu..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar