tisdag 21 december 2010

Det är L O V !

Såååå underbart!! Efter skolavslutningen fikades det med Hannisen på barista innan det blev dags för att barnvakta. Kom precis hem från barnvaktning. När jag är på dagiset och ska hämta barnen kommer en liten tjej fram till mig och kollar på mig jättemycket

Tjejen: Hej, vad heter du?
Jag: Louise :)
Tjejen: Jag tycker att du verkligen va jättefin!

Sånt blir man glad av, man vet att barn alltid säger vad dom tycker. Haha.. :) Ajaa, planerna för kvällen är middag för att åka vidare till Sebbe och starta lovets första kväll där. Efter det blir det övernattning hos Anna. Stress, men de e lugnt. Lär iofs inte skriva mer idag, sååå
PussOchHej, starta lovet bra nu folks!

Hahaha fyfan vad ful, men så sjukt underbar. Lycka.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar