torsdag 17 mars 2011

Bara för att jag inte har något liv..

Vad heter du? Louise Margaretha Eriksson Wickbom, he he
Vilket år och datum är du född? 11 okt 1993
Har du kysst någon inom de två senaste veckorna? That's what best friends are for, okej, kanske inte meen...
Är du kär? Lite småintresserad sådär 
Gjort nåt du ångrar? OM jag har
Velat bli tillsammans med ditt ex igen? Har inte haft nått riktigt seriöst..
Är du blyg? Typ, eller naej, men ibland såå
Vilken årstid gillar du mest? Sommar, sol, bad, lov, Strömstad
Favoritdjur? Måste kanske säga hund, men inget jag brukar tänka på
Vad består din garderob av? Alldeles för mycket kläder och skoor
Vad köpte du senast? Strumpbyxor, hotpants-joggingsshorts och ögonfransböjare..
Den bästa filmen? Oooj, finns mycket bra, beror på humör
Vad är klockan just nu? 00.50
Hur mår du? Go och glad kexchoklad, fast bajstrött
Vem kysste du senast? No names
Har du åkt moped någon gång? Ofc..
Är du mörkrädd? Ifall en snygg charmig kille går brevid mig så, jaa!
Vart skulle du helst vilja ha piercing? typ inte funderat påre
Saft eller alkohol? Dag-Saft, Helg-Alkohol
Största svaghet? Självförtroendet, helt klart.
Röker du? Har aldrig testat, men andra får gärna göra, stör inte mig
Bästa bok? Inte läst nån på länge
Blivit rånad? Nej men inbrott i bilen och bestulen annars..
Humör just nu? Lycklig
Vilka internetsidor besöker du varje dag? Fb, vissa bloggar tyyp lite annat ibland
Vad slösar du mest pengar på? Skit som jag ändå aldrig använder
Vad dricker du för alkohol? Det som serveras, nejmen cider är en favorit
Kan man vara vän med sitt ex? Ååhjo, klart man kan
Favoritchoklad? EEh, kan inte välja, typ all choklad e underbar
Varit kär i en kändis? Channing Tatum, olagligt het
Har du lätt för att kunna lita på folk? Amen rätt så, tror jag
Är du lycklig? Vad jag vet så jaa, oftast
Använder du smink? Varjedag - maskara och täckstift. Tidigare puder, men får bara finnar dåå.. illa
Hur ofta motionerar du? Varierar men rätt många gånger per vecka försöker jag få ihop :)
Vad har du för drömmar? Leva lyckligt med underbar man och supersöta barn i ett fint och mysigt hus nära hav, låter långt bort, men en dag så
Blivit tagen/hämtad av polis? Nått sånt allvarligt har jag inte gjort ännu men vem vet vad som händer i framtiden?
Blivit förföljd? Fått för mig iaf
Låt som spelas just nu? It's OK - Cee Lo Green


Wierd, men sån e jag, natti på riktigt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar