torsdag 3 mars 2011

Just because were not close anymore doesn't mean I don't care about you.

Här e jag igen, ska ut och äta om några minuter, blir nog nått gott hoppas jag. Moln och sol blandat, ni som har fått för er att jag kommer komma hem brun kan ju tänka om, har fått några fräknar, men inte mer än så. Blir ju avundsjuk när massa snygga killar glider förbi med största brännan, vill också! Skidåkningen är fortfarande underbar men börjar längta efter att träffa lite människor, staden e typ död på ungdomar på kvällarna, det suger. Vet inte hur jag gör ikv om jag kollar ifall nått händer, men imorron ska jag iaf ge Lech by night en sista chans innan hemfärden på lördag.

Av nån sjuk anledning kan inte pappas data ladda upp bilder här på min lilla blogg så det får bli en massa fina när jag kommer hem istället.
Pussar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar