onsdag 4 maj 2011

7/10 Jag glömmer aldrig dina hemligheter

Inte lång tid kvar, fast vet inte varför jag fortsätter tänka på det där, för jag skulle ju lägga ner hela alltet. Av nån anledning vill jag bara inte sluta, och sen blir det kaos, när jag blir tvungen att sluta. Men drar till Malta snart, bort från dåligt väder, jobbiga stunder och irritationer. Bara lämnar allt och har det riktigt bra för en stund. Mamma, jag, stranden, havet, härliga drinkar, solen, shoppingrundor, promenader, goda middagar, saftig frukt, you name it. Det blir bra. Paradiset, inga problem. 11 dagar kvar.

Våra USA vänner e här och bor hos oss från ikväll till söndag, jättehärliga, så jag klagar inte, ska passa på att lära mig engelska. Men iaf så vare fekke i grynevaldsvillan, allt från 8 veckor gamla bebisar till en 95årig tant. Härligt värre. Nu ska jag inte ta upp mer av er värdefulla tid. Juste, soft att typ hela universum är på SU3s skiva ikv, och man själv inte är 18, älska..
Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar