lördag 8 januari 2011

Another year, filled with expectations

Löften;
Skolan ska inte drabbas pga ont om tid eller liknande, betygen är viktiga och värda att lägga ner tid på.
Leva livet är någonting alla borde sträva efter. Inte bry sig om vad andra tycker om dig, utan jag ska se till att få ett riktigt jävla bra år med oändligt många minnen.
Skit i småsaker som irriterar. De kan ta upp alldeles för mycket att min tid och nu är det slut med att analysera saker ingen annan ens lägger märke till.
Prioritera träningen, den är viktig. För självförtroende, hälsa, välmående och framtid.

Ser fram emot;
Februari/Mars då jag åker till Österrike och åker skidor på sportlovet med familjen.
Mars då jag åker till Nice med franskan - Ludde, Myran och Jonas. 
Maj, jag och mamma ensamma i Malta, mycket kul kan hända.
Juni. Tvåan slutar och ett sjukligt bra sommarlov startar.
Juli Lovet kommer vara fullt med härligheter, bland annat kommer Amanda hem i juli och jag drar till peace and love. I strömstad kommer jag ha the time of my life. 
Augusti är sista månaden på lovet och den månad jag kommer dra utomlands med kompisar, awesome!
September skolan har dragit igång och jag håller på med ett UF, ungt företagande tillsammans med Felle, Myran och John. 
Oktober MIN MÅNAD!! jag fyller 18!! Helt sjukt! Den här månaden kommer jag antagligen leva på natten i Stockholm stad. 
Har inte så mycket koll på vad som händer i höst ännu, men jag känner på mig att detta kommer bli ett år som sent kommer att glömmas. Vilka föräldrar kommer inte ihåg året då de fyllde 18? Det bästa av allt är att det mesta jag gör kommer dokumenteras här och jag kommer kunna läsa om det jag inte minns. HAVE AN AWESOME YEAR BABES.

                                                                  xoxoxo Louise

1 kommentar: