torsdag 6 januari 2011

Do you feel the way I do?

Som sagt, kvällen igår spenderades hos Salle, vi va lite färre idag (jag, felle, elvis, anna, salle, sebbe, gurra och wiiala) Vi kollade film och hade NHL turnering, en kille och en tjej i varje lag. Jag va med Gustav, och jag var nog sämre än sämst, inte min starka sida det där med tvspel. Menmen, jag ska fan träna upp mig på det där på nått sätt och överaska alla nästa gång ;).

Sömnen fick jag hos Anna (ovanligt?) och vi vaknade upp vid 13.30 och jag rullade till Forum för att möta upp Ludde. Hans buss gick aldrig så vi sågs helt enkelt inte. Men istället shoppade jag in en massa fina prylar, saker på rea och saker för fullt pris. Ikväll lutar det mot bio med the crew. Update senare.. Kanske..
Kisses

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar