torsdag 27 januari 2011

Varning, klagoinlägg.

Ooooj, orkar inte att jag alltid ska ställa med kaoset, vad har jag lyckats med nu liksom? Illa... och inte bara det att ingenting kan flyta på och fungera för en gångs skull, dessutom måste resten av mig bara strejka och kaosa. Orkar i n t e. Kommer garanterat bli sjuk, har vart hängig i flera dagar och passat sjuka barn, snacka om garanti. Dessutom har jag tränat för mycket på "ofrisk" hälsa, min mage har vart svullen konstant pga att jag inte fått i mig bra och varierad kost, min vardag har typ bestått av morötter, hälsobröd och knäckebröd jättelänge nu, har inte tid att äta helt enkelt. Därför kommer jag komma med svullen mage imorron, awesome? nej, vill ju ha något tight på mig, men de lär ju inte funka. Det hela blir bättre med ett rödljus i pappan? Ajaa, nu fick jag lite massage, gav lite ljus i allt det mörka, även om jag kände mig som en jäkla degklump där jag låg på bänken. Tack och hej för mig, hoppas näst inlägg blir gladare.
Pussar
Why can't I just be perfect?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar