onsdag 16 februari 2011

En god gärning förgyller dagen

Inget internett - Dålig update, men de e bara att stå ut.

Igår hade jag franskalektion och gjorde en god gärning. Min kompis Jakob hade glömt sin nya väska på tåget och jag hämtade upp den i neglinge och tog med den till honom. Den var svintung, men snäll kände jag mig iaf! Och glad blev han! Efter det pluggade jag inför ekonomiprovet som skrevs idag.

Idag skrev jag som sagt ekonomiprovet, vilket jag tror gick toppenbra. Hoppas att det gick lika bra som det kändes, blir lite ledsen annars. Hade också simning, vattengymnastik på gympan.. Kul, jag gillar att bada. Mitt barnvaktsbarn har blivit sjukt så ingen barnvaktning idag, men det var bra, har gjort sååå mycket franska, stolt över mig själv faktiskt. Ska ringa lite om sommarjobb, göra middag och så vidare ikväll och de blir nog inga mer inlägg. Men ha det bra
PUSSAR

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar