fredag 25 februari 2011

Sitting, waiting, wishing

S P O R T L O V
Var ordet. Jaaaaaaa! Det är sportlov, imorgon bitti sitter jag på flyget till Österrike för att senare imorgon på dan vara ute i skidbacken och ge gärnet. Gud vad jag längtar! Dagen gick väl helt okej, rätt segt men efter skolan blev det iaf lite fotbollsmatcher, skolturnering. SL2 spelade grymt och vann hela grejjen som pågått i typ en vecka nu tror jag. Sen stack jag till forum och handlade in lite nödvändigheter inför resan. Nu packar jag för fullt och väntar på att en viss Clara (förvånande?) ska komma över och hjälpa mig på traven. Tror jag hinner slänga in ett till inlägg ikv, annars får ni ha ett riktigt jävla bra lov! Spåra, sov, dega, festa och sup. Lev livet helt enkelt, lova mig det. 
MASSAPUSSAR

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar