tisdag 22 februari 2011

Sverige är kul, men jag föredrar att resa!

Många resor på g, underbart!

- På lördag bär det av mot Österrike med familjen. Kommer nog blir något så sjukt mysigt, men mycket god mat, mycket skidåkning och väldigt mycket familjekärlek.

- 20 Mars spenderar jag en vecka i Frankrike, Nice med franskagruppen. Det blir jag och tre killar från min klass. Man bor två och två i värdfamilj så jag bor med Jakob, medan Ludde och Jonas bor tillsammans. Blir nog megabra!

- Runt 15 maj blir det Malta för hela slanten med mammsen. Vi ska ha en vecka på stranden och vid polen, ta promenader i staden, antagligen en del shopping, och självklart härliga middagar.

- Sist men verkligen inte minst är Rhodos. Dit åker jag 6 augusti och bor en vecka på Blue sky beach hotell med mina älsklingstjejor. Här blir det sol och bad på dagarna och sena utekvällar.

På sommarlovet ska jag vara i Strömstad runt 6 veckor och samtidigt dessutom klämma in P&L. Känner på mig att jag har mycket att se fram emot!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar