lördag 12 februari 2011

You got me saying aaaayo

Betalade in startavgift till Rhodos idag!!!! Kommer bli såå bra, ett härligt gäng tjejor - Clara, Felicia, Elvira, Anna och Linn, beachen, solen, värmen, havet, poolen och självklart KVÄLLARNA! Grymt helt enkelt.

Igår var det snöstorm, för de som inte visste he he.. Hade inte en enda lektion, tydligen, men fick skjuts till skolan och satt där och väntade på bättre tider helt enkelt. Vidare till forum med Felicia, en massa tjejsnack och en del shopping i flera timmar. Underbart. Kom hem och skickade iväg alla sommarjobbs ansökningar, det var verkligen på tiden. Kvällen spenderades och sovs över hos Daniel med Clara, Henrik och Ragnar. Lilly och Ebba hälsade på också. Idag har jag varit i forum och bokat resa. Ja det är väl vart jag hållit hus på sista tiden om jag inte minns fel.

Ikväll är planerna öppna, ska vara med tjejorna iaf. Men jag är nått sjukt trött, otaggad och deppig, så vet inte hur mycket jag orkar med. Nu ska jag ta ett bad och lämna detta monsterinlägg åt er att läsa. Ha det bra, bättre än mig.
Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar